Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama gibi terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizöteü bilgisayarlar, tabletler, temizıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca devinme ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı başlamak sinein en geniş kullanılan dijital pazarlama yayınlarının ilimlı açıklamalarını kötüda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en çarkıt ve en iyi bilindik dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli jüpiter yolculuğu bağlantı noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak sinein sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni allıkırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter başlangıçarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine bağlantılar ve uran özetler evet da iş özetleri için haber sineerebilir. E-postalarınızın hemen silinmek yerine açılmasını ve okunmasını yağdırmak sinein boy bos takdim etmek eleştiri önem taşır. Kişiye özel sineerik ve ilgi çekici teklifler iştirakı tezyit etmek konusunda çok nöbete yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve ilgi çekici olmalıdır. Bununla baş başa çok adetda e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir balans sağlamak zorundasınız. Video pazarlama Video en ferlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Cümbüş ve tetkik sinein video izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem de B2C tüketicileri satın kurum kararlarını video yardımıyla veriyor. Video pazarlama marka üstelikındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını zaitrır. Blog hapishaneğine gömülü videolar, B2B ve B2C sineerik pazarlama stratejilerinin senelerdir zaviye taşı konumunda. Video onaylamak, hapishaneğinizi elan ziyade insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube gibi üçüncü cihet sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim araçları yayınlarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşhamur özendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği ilgi çekici şekilde takdim etmek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim araçları, muayyen bir hedef kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden ilgilantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Feysbuk hala dünyanın en balaban sosyal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B alıcıları ortada hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın iktibas döngüsünün er aşamalarında B2B alıcıları ile ilgilantı sağlamak sinein harika bir konum. Her sosyal iletişim araçları platformu farklı sineerik türlerine sahip olsa da tümü oldukça video/levha odaklıdır. Bu nedenle sineerik oluştururken bunları sosyal iletişim araçları üzerinden elbette yaymak istediğinizi her çağ oda önünde bulundurun ve buna gereğince organize dokuman. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği sinein, pazarlamacılar var olan her platformdan en iyi şekilde istismar etmek sinein dijital pazarlama taktiklerini sabah akşam uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan ziyade canlı kullanıcıevet sahip. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanı sıra kısaltarak ileti, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Ama sosyal medyada olduğu gibi mesajlar kısaltarak ve öz olursa çarpıcı hale gelir. Pazarlama ekipleri, salt metanetli sineermiş kısaltarak ileti hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif sineerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanılamar. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar ilgi çekici olabilir, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Ancak, hapishaneğiniz hedef kitlenizin ammaç ve ilgi meydanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme sinein boy bos sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, haber görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metanetli mesajları, reklamlar, çav bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital sefer kartları gibi sineerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm sineeriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi hapishaneğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylelikle, arama neticelerinda elan faziletli sıralarda ve elan kesif görülür, hapishaneğinize yoğunluk peşışı katkısızlanır. İyi SEO özetları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna vabestedır. Web hapishaneğinizde iyi antraktştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan ziyade sözcükten oluşan ifadeler) yönetmek SEO’nuzu elan iyi hale getirir, yoğunluk ve devirtürme konusunda elan faziletli özetlar katkısızlar. Yüce itibarlı üçüncü cihet sayfalardan organik bağlantılar buyurmak da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri hapishaneğinize yönlendirmenin bir gayrı yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda muayyen bir bağlantıya gelen her tıklama sinein ödeme dokumalır. Kontrol motorları ve çoğu sosyal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin sineerik temizışlarında manzaralenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), balaban hüküm yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli başlı anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (metanetli) ve ilgilantı göstermesi sinein arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, ekseri potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla haberleşme kurduğu ilk bağlantı noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, tüm dijital varlıkları tutarlı marka çallıkışmasıyla tanılamatabilir. Başkaca web sitenizi arama motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme büyüklükını (elan ziyade tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.
thespacetree.com: Dijital Pazarlama
on Haziran 30, 2022
with
Yorum yapılmamış
Bir Cevap Yazın