Tilki SEO

with Yorum yapılmamış

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), sayısal pazarlama dünyasında sıkça kullanılan dü konsept. Ancak bu dü konsept mevzuya hakim olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online aldatmaışdataş firmaları ve internetten satış yapan e-kâr siteleri sinein kritik olan bu dü konsept, yeni kitlelere yetişebilmek ve pazarda öne çıkabilmek hesabına önemlidir. Her dü konsept da web sitelerinin arama motorlarındaki görünürlüğünü artırmaya yardımcı olabilir, fakat aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu ovamızda hengâm hengâm birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM teriminı berenarı henüz açgurur ve bu arada inceleyelim.

SEM: Kontrol Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) ya da Türki olarak Kontrol Motoru Pazarlaması, markaların arama motorları üzerinde henüz görünür ve henüz ulaşılabilir olması sinein yapılan çaldatmaışmalara denir.

Kontrol motoru reklamcılığı olarak da teşhismlanan SEM, arama motorlarında ücretli reklam gururı gerçekleştirilerek web sitelerinde seyrüsefer peşışı nöbetlemlerinin hepsine denir. En popüler ve kesif kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Marka bilinirliğini ve marka kıymetini artırmaya yönelik bir çaldatmaışma olan SEM, alıcı kitlesini geliştirmek açısından da enikonu önemlidir. üste SEM çaldatmaışmaları ile trafiğinizi entelekt arttırma şansı yakalayabilirsiniz.

Kontrol Motoru Optimizasyonu olarak da aşina SEO çaldatmaışmaları ise SEM’in bilakis ücretsiz çaldatmaışmalardır. SEM belirli bir bütçe sinein maruz reklamları kapsarken SEO çaldatmaışmaları belirli anahtar kelimelerde sözıcı bir yükseliş elde buyurmak sinein yapılan çaldatmaışmalardır. Elkızı, bu içinlaştırmayı berenarı henüz açgurur.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çaldatmaışmaları arasındaki fark; mafevkda da belirttiğimiz üzere SEM’in belli bir ücret içinlığında, SEO’nun ise sineerik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde mimarilabilmesidir. Doğrusu SEO sinein en özellikle içinde ne olduğu üretirken harcanan maliyet haricinde başarım göstermesi sinein yeni bir ödeme mimarilmaz.

Bunun haricinde bir önemli fark da hızdır. SEM çaldatmaışmalarında sonucu henüz hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi kesik müddet içerisinde artırabilirsiniz. Bunun bilakis SEO çaldatmaışmaları ise uzun soluklu çaldatmaışmalardır. SEO çaldatmaışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri kadem kadem yapmalkaloriız.

Bu dü sayısal pazarlama konseptı arasındaki bir gayrı önemli fark da doğallıktır. SEM çaldatmaışmaları ücretli reklam çaldatmaışmaları olduğu sinein doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Ancak SEO çaldatmaışmalarında bu hesap farklıdır. SEO çaldatmaışmaları henüz natürel icraatı kapsar ve sitenize henüz uzvi bir seyrüsefer temizışı sağlamlar.

Bu dü konsept, sineerik bakımından da tefavüt gösterir. SEO çaldatmaışmalarındaki sineerikler kullanıcı deneyimini artırmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. Doğrusu henüz çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çaldatmaışmalarında ise uğur henüz ticari olduğu sinein sineerikler SEO çaldatmaışmalarındaki kadar olmayabilir.

Ancak bu buyurmak değildir ki SEM sineerikleri kalitesizdir. Yalnızca dü konsept arasındaki sineerik konseptleri ve odaklar farklıdır. üste belirtmekte yarar var: Bu dü kavramdan biri diğerinden henüz elleme ya da henüz üstün değildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve ihtiyaçlarına bakılırsa ikisinden de faydalanılabilir.
Ovamızın burada sonuna geliyoruz, ancak okumaya devam buyurmak istiyorsanız Pandemi Sürecinde Mütebeddil Tüketici Davranışları: Sayısal Dönüşümün Yükselişi ovamıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/

Bir Cevap Yazın